شناسهٔ خبر: 153056 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شهریاری: عملکرد برخی دولتمردان در عدم نظارت بر افزایش قیمت‌ها مشکوک است

شهریاری نماینده زاهدان در مجلس با بیان اینکه عملکرد برخی دولتمردان در عدم نظارت بر افزایش قیمت‌ها مشکوک است و گویا می‌خواهند برای نظام مشکل ایجاد کنند و گرفتاری به وجود بیاورند، گفت: برخی مسئولان لیاقت و شایستگی خدمت به این مردم انقلابی را ندارند.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روند افزایش قیمت کالاها و خدمات و عدم نظارت مناسب دولت در این زمینه، اظهار داشت: واقعاً قشر فقیر و محروم جامعه در شرایط فعلی کشور تحت فشار هستند و برداشت بنده این است که بسیاری از دولتمردان در مسیر خلاف آب شنا می‌کنند یعنی طوری عمل می‌کنند که روز به روز نارضایتی مردم را افزایش دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم ولی متأسفانه عملکردی که از دولتمردان شاهدیم، دقیقاً بر عکس است، یعنی عملکرد آنها روز به روز باعث افزایش نگرانی مردم می‌شود.

شهریاری همچنین گفت: با اینکه دولتمردان می‌گویند قیمت ارز را ثابت نگه داشتیم و ارز 4200 تومانی به کالاها و خدمات می‌دهیم، ولی عملاً شاهدیم اتفاقات عجیبی در کشور می‌افتد.

وی تصریح کرد: اصلاً قیمت‌ها کنترل نشده و نظارتی انجام نمی‌شود و عملکرد این عزیزان مشکوک به نظر می‌رسد؛ گویا می‌خواهند برای نظام مشکل ایجاد کنند و گرفتاری به وجود بیاورند.

نماینده زاهدان در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: انشاءلله مردم ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند و سپس باید مردم مطالبات جدی‌شان را از این دولتمردان پیگیری کنند، هر چند بسیاری از این دولتمردان لیاقت و شایستگی خدمت به این مردم انقلابی را ندارند و باید فکر جدی انجام شود.

نظر شما